Identity construction in vocational teacher education based on participatory pedagogy
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Kukkonen, Harri
Organisationer och upphovspersoner
Tampereen ammattikorkeakoulu
Kukkonen Harri
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Student Teachers Learning Through Inquiry : International Perspectives
Moderpublikationens redaktörer
Pete Boyd ; Agnieszka Szplit
Förläggare
Sidor
41 - 60
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Polen
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja