Identity construction in vocational teacher education based on participatory pedagogy

Identity construction in vocational teacher education based on participatory pedagogy

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Kukkonen, Harri

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Pete Boyd ; Agnieszka Szplit

Sidor

41 - 60

Publikationsforum

8980

Publikationsforumsnivå

0

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Polen

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

Identity construction in vocational teacher education based on participatory pedagogy - Forskning.fi