Role-playing institutional academic integrity policy-making:using researched perspectives to develop pedagogy
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Löfström, Erika
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Löfström Erika
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Volym
12
Nummer
5
Sidor
1-14
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Australien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/s40979-016-0011-0
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja