undefined

How Finnish Elementary School Teachers Meet the Needs of their Gifted Students

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Laine, Sonja; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Tirri Kirsi

Laine Sonja

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

High Ability Studies

Volym

27

Nummer

2

Sidor

149-164

Publikationsforum

57026

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13598139.2015.1108185

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja