undefined

Conceptualizing Authenticity and Relevance of Science Education in Interactional Terms

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Kapon, Shulamit; Laherto, Antti Mikko Petteri; Levrini, Olivia

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Laherto Antti Mikko Petteri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Looi, Chee-Kit; Polman, Joseph; Cress, Ulrike; Reimann, Peter

Volym

2

Sidor

843-846

Publikationsforum

70623

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Fysik; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja