Conceptualizing Authenticity and Relevance of Science Education in Interactional Terms
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Kapon, Shulamit; Laherto, Antti Mikko Petteri; Levrini, Olivia
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Laherto Antti Mikko Petteri
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Moderpublikationens redaktörer
Looi, Chee-Kit; Polman, Joseph; Cress, Ulrike; Reimann, Peter
Volym
2
Sidor
843-846
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Fysik; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja