undefined

School-aged children can benefit from audiovisual semantic congruency during memory encoding

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Heikkilä, Jenni; Tiippana, Kaisa

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Heikkilä Jenni

Tiippana Kaisa

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Experimental Brain Research

Volym

234

Nummer

5

Sidor

1199-1207

Publikationsforum

55947

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Tyskland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s00221-015-4341-6

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja