undefined

Thinking skills intervention for low-achieving first graders

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Hotulainen, Risto; Mononen, Riikka; Aunio, Pirjo

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Aunio Pirjo

Mononen Riikka

Hotulainen Risto

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

31

Nummer

3

Sidor

360-375

Publikationsforum

55811

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/08856257.2016.1141541

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja