Can a kitchen teach languages? Linking theory and practice in the design of context-aware language learning environments
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Preston, Anne; Balaam, Madeline; Seedhouse, Paul; Kurhila, Salla; Kotilainen, Lari; Rafiev, Ashur; Jackson, Daniel; Olivier, Patrick
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
2
Nummer
9
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Språkvetenskaper
Publiceringsland
Tyskland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1186/s40561-015-0016-9
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja