undefined

An evaluation of the 'CRAMPS' pedagogy in pharmacology : Perspectives of medical students at the University of Namibia

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Kibuule, Dan; Ilonga, Secilia; Kaisto, Tuula; Adorka, Matthias; Rennie, Timothy

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Kaisto Tuula Ursula

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

1

Sidor

124-130

Publikationsforum

64915

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Farmaci; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja