Implications of Overlapping Difficulties in Mathematics and Reading on Self-Concept and Academic Achievement
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Holopainen Leena, Taipale Airi, Savolainen Hannu
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Holopainen Leena
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
36
Artikelnummer
10.1080/1034912X.2016.1181257
Sidor
-
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja