undefined

Implications of Overlapping Difficulties in Mathematics and Reading on Self-Concept and Academic Achievement

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Holopainen Leena, Taipale Airi, Savolainen Hannu

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Holopainen Leena

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

36

Artikelnummer

10.1080/1034912X.2016.1181257

Sidor

-

Publikationsforum

58379

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja