Classroom discourse types and students' learning of an interaction diagram and Newton's third law
Publiceringsår
2012
Upphovspersoner
Nurkka, Niina; Mäkynen, Asko; Viiri, Jouni; Savinainen, Antti; Nieminen, Pasi
Organisationer och upphovspersoner
LAB-ammattikorkeakoulu
Nurkka Niina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
E-book Proceedings of the Esera 2011 Conference: Science Learning and Citizenship.
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Fysik; Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja