Same Temperament, Different Appreciation:Temperament's Influence on School Achievement Depends on Student's and Teacher's Gender and Teaher's Age
Publiceringsår
2012
Upphovspersoner
Mullola, Sari; Jokela, Markus; Hintsanen, Mirka; Alatupa, Saija; Ravaja, Niklas; Keltikangas-Järvinen, Liisa
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Keltikangas-Järvinen Liisa
Jokela Markus
Hintsanen Mirka
Ravaja Niklas
Alatupa Saija
Mullola Sari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Sidor
77-15
ISBN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja