undefined

Educators' Professional and Personal Growth: A Case Study of European Teachers' In-Service Training Courses

Publiceringsår

2012

Upphovspersoner

Salomäki, Ulla; Ruokonen, Inkeri; Ruismäki, Heikki

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Ruismäki Heikki

Ruokonen Inkeri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Lettland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.2478/v10099-012-0002-z

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja