Educators' Professional and Personal Growth: A Case Study of European Teachers' In-Service Training Courses
Publiceringsår
2012
Upphovspersoner
Salomäki, Ulla; Ruokonen, Inkeri; Ruismäki, Heikki
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
14
Nummer
1
Sidor
47150
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Lettland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.2478/v10099-012-0002-z
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja