In search of customer insight- ethnography and mobile ethnography
Publiceringsår
2012
Upphovspersoner
Stickdorn, M.; Frischhut, B.; Schmidt, J.; Holmid, S.; Kuosmanen, Tiina; Verhelä, P.; Dimanche, F.; Prayag, G.; Keup, M.; Huizing, J.; Wiegerink, K.; Huss, D.; Rotermund, R.; Amersdotter, D.; Sukowski, D.; Plserner, A.; Clatworthy, S.; Arlid, B.
Organisationer och upphovspersoner
Savonia-ammattikorkeakoulu
Verhelä Pauli
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B2 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Service design in Tourism -hanke
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Övriga samhällsvetenskaper
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja