Finnish teacher training schools: behind good science teachers
Publiceringsår
2012
Upphovspersoner
Myllyviita, Ari
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Myllyviita Ari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D1 Artikel i en facktidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Science Teacher Education
Moderpublikationens namn
Volym
212 / February
Nummer
63
Sidor
39-48
ISSN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja