undefined

An Intervention to Support Higher Education Teachers’ Teaching Processes and Well-Being: Protocol for an Intervention Study

Publiceringsår

2025

Upphovspersoner

Postareff, Liisa; Parpala, Anna; Nokelainen, Petri; Konsenkranius, Merly; Puhakka, Ilmari ; Pylväs, Laura; Rintala, Heta; Räisänen, Milla; Wallin, Anna

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Parpala Anna

Pylväs Laura

Postareff Liisa

Räisänen Milla

Tammerfors universitet

Wallin Anna Orcid -palvelun logo

Puhakka Ilmari Orcid -palvelun logo

Nokelainen Petri Orcid -palvelun logo

Hämeen ammattikorkeakoulu

Rintala Heta Orcid -palvelun logo

Postareff Liisa Orcid -palvelun logo

Kosenkranius Merly Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

JMIR Research Protocols

Volym

14

Artikelnummer

e65428

Publikationsforum

76123

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Kanada

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.2196/65428

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja