Developing a teaching-research nexus in teacher education: recounts of an educator's self-study
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Idris, Khalid Mohammed; Posti-Ahokas, Hanna; Lehtomäki, Elina
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Posti-Ahokas Hanna
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Förläggare
Sidor
1-17
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/13562517.2023.2298828
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja