Building shared and coherent theory of change – Lessons learned from Finnish Core Curriculum reform
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Sullanmaa, Jenni; Tikkanen, Lotta; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi;
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Springer International Handbooks of Education:Handbook of Curriculum Theory and Research
Moderpublikationens redaktörer
Pericles Trifonas, Peter;Jagger, Susan ;
Förläggare
Sidor
1-15
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
Muu lisenssi
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-030-82976-6_20-1
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja