undefined

Comparing Contact Education and Digital Distant Pedagogy Strategies: Lockdown Lessons Learnt for University-Level Teacher Education

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Salmi, Hannu; Hienonen, Ninja; Nyman, Laura; Kaasinen, Arja; Thuneberg, Helena;

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Nyman Laura

Hienonen Ninja

Helsingfors universitet

Kaasinen Arja

Salmi Hannu

Thuneberg Helena

Nyman Laura

Hienonen Ninja

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Education Sciences

Volym

13

Nummer

196

Publikationsforum

75103

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Publiceringsavgift för öppen tillgång €

1259

Betalningsår för den öppen tillgång publiceringsavgiften

2023

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/educsci13020196

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja