Perceived barriers and facilitators of the Lesson Study approach to promoting productive reflective thinking among student teachers
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Azimi, Esmaeil; Kuusisto, Elina; Hatami, Javad ; Fardanesh, Hashem
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Kuusisto Elina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
48
Artikelnummer
101303
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC ND
Slutdatum för parallellagringens publiceringsfördröjning (embargo)
26.04.2025
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.tsc.2023.101303
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja