undefined

Perceived barriers and facilitators of the Lesson Study approach to promoting productive reflective thinking among student teachers  

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Azimi, Esmaeil; Kuusisto, Elina; Hatami, Javad ; Fardanesh, Hashem

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Kuusisto Elina

Tammerfors universitet

Kuusisto Elina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Thinking Skills and Creativity

Volym

48

Artikelnummer

101303

Publikationsforum

68421

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Slutdatum för parallellagringens publiceringsfördröjning (embargo)

26.04.2025

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.tsc.2023.101303

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja