Student teachers’ expressions of ‘fear’ in handling linguistically diverse classrooms
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Tjasa Draznik; Júlia Llompart-Esbert; Mari Bergroth
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Bergroth Mari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Språkvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/01434632.2022.2086258
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja