undefined

Teachers’ experiences with positive education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Sandholm, Ditte; Simonsen, Julia; Ström, Kristina; Fagerlund, Åse

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Ström Kristina

Helsingfors universitet

Fagerlund Åse

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Cambridge Journal of Education

Publikationsforum

52960

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/0305764X.2022.2093839

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja