undefined

Integrating social media-based community of inquiry with theory of planned behavior to promote equitable educational intentions among pre-service teachers in Gilgit Baltistan, Pakistan

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Ullah, Imdad; Asghar, Muhammad Zaheer; Barbera, Elena; Cimen, Meltem

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Asghar Muhammad Zaheer

Uleåborgs universitet

Asghar Zaheer

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in Psychology

Förläggare

Frontiers media

Artikelnummer

1150421

Publikationsforum

70493

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Publiceringsavgift för öppen tillgång €

2424

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/fpsyg.2023.1150421

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja