undefined

Integrating the technology acceptance model for social media-based learning with authentic leadership development: symmetric and asymmetric modeling

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Asghar, Muhammad Zaheer; Rasool, Samma Faiz; Seitamaa-Hakkarainen, Pirita; Arif, Seema; Bano, Sumaira

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Asghar Muhammad Zaheer

Seitamaa-Hakkarainen Pirita

Uleåborgs universitet

Asghar Zaheer

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in Psychology

Förläggare

Frontiers media

Artikelnummer

1131133

Publikationsforum

70493

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Publiceringsavgift för öppen tillgång €

811

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/fpsyg.2023.1131133

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja