Open design pedagogy: Revealing openness in early childhood education with digital technology
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Brinck , Jaana; Leinonen, Teemu; Lipponen, Lasse; Kallio-Tavin, Mira
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Lipponen Lasse
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
19
Nummer
2
Sidor
223 - 240
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1386/eta_00128_1
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja