Artificial intelligence in compulsory level of education: perspectives from Namibian in-service teachers
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Jatileni, Cloneria Nyambali; Sanusi, Ismaila Temitayo; Olaleye, Sunday Adewale; Ayanwale, Musa Adekunle; Agbo, Friday Joseph; Oyelere, Peter B.
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
2024; 29
Nummer
10
Sidor
12569-12596
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/s10639-023-12341-z
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja