How do teacher support trajectories influence primary and lower-secondary school students’ study well-being
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Ulmanen, Sanna; Rautanen, Pihla; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi;
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne Kalevi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
14
Artikelnummer
1142469
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3389/fpsyg.2023.1142469
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja