undefined

How do teacher support trajectories influence primary and lower-secondary school students’ study well-being

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Ulmanen, Sanna; Rautanen, Pihla; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi;

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Pyhältö Kirsi

Rautanen Pihla

Ulmanen Sanna

Tammerfors universitet

Rautanen Pihla Orcid -palvelun logo

Ulmanen Sanna Orcid -palvelun logo

Soini Tiina Orcid -palvelun logo

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne Kalevi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in Psychology

Volym

14

Artikelnummer

1142469

Publikationsforum

70493

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/fpsyg.2023.1142469

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja