undefined

Construction and deconstruction of student teachers’ professional identity: A narrative study

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Gholami, Khalil; Faraji, Sonia; Meijer, Paulien C.; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Gholami Khalil

Tirri Kirsi

Åbo Akademi

Gholami Khalil Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teaching and Teacher Education

Volym

97

Artikelnummer

103142

Publikationsforum

68080

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.tate.2020.103142

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja