undefined

The management of dynamic epistemic relationships regarding second language knowledge in second language education: Epistemic discrepancies and epistemic (im)balance

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Rusk, Fredrik; Pörn, Michaela; Sahlström, Fritjof

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Sahlström Fritjof

Åbo Akademi

Rusk Fredrik Karl Henry

Sahlström Fritjof

Pörn Michaela

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Classroom Discourse

Volym

7

Publikationsforum

53519

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Språkvetenskaper

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/19463014.2016.1171160

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja