Change Laboratory Method for Facilitating Transformative Agency and Collective Professional Learning – Case from a Finnish Elementary School
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Kajamaa, Anu; Hyrkkö, Sakari
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Hyrkkö Sakari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Sidor
535-556
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Licens för förläggarens version
Annan licens
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
Muu lisenssi
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-031-08518-5_24
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja