Disrupting the power relations of grading in higher education through summative self-assessment
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Nieminen, Juuso Henrik
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Nieminen Juuso Henrik
Östra Finlands universitet
Nieminen Juuso
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
[Published online: 17 Apr 2020]
Sidor
1-16
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/13562517.2020.1753687
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja