undefined

Disrupting the power relations of grading in higher education through summative self-assessment

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Nieminen, Juuso Henrik

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Nieminen Juuso Henrik

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teaching in Higher Education

Volym

[Published online: 17 Apr 2020]

Sidor

1-16

Publikationsforum

68085

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13562517.2020.1753687

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja