Storytelling as an Educational Tool in Sustainable Education

Storytelling as an Educational Tool in Sustainable Education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Hofman-Bergholm, Maria

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Hofman-Bergholm Maria

Centria-ammattikorkeakoulu

Hofman-Bergholm Maria

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

MDPI AG

Volym

14

Nummer

5

Sidor

2946

Publikationsforum

71524

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/su14052946

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

Storytelling as an Educational Tool in Sustainable Education - Forskning.fi