Classroom-Integrated Movement and Music Interventions and Children’s Ability to Recognize Social Interaction Based on Body Motion
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Ginman, Karolina; Anttila, Eeva; Juntunen, Marja-Leena; Tiippana, Kaisa
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Tiippana Kaisa
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Volym
12
Nummer
12
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Publiceringsavgift för öppen tillgång €
1278
Betalningsår för den öppen tillgång publiceringsavgiften
2022
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik; Teater, dans, musik, övrig scenkonst
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3390/educsci12120914
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja