undefined

Exploring empathy performativity in student's video artworks

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Kangas, Rachel Sinquefield; Rajala, Antti; Kumpulainen, Kristiina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Rajala Antti

Kumpulainen Kristiina

Kangas Rachel Sinquefield

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

18

Nummer

2

Sidor

145-160

Publikationsforum

58398

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1386/eta_00091_1

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja