undefined

Predicting Mathematical Learning Difficulties Status: The Role of Domain-Specific and Domain-General Skills

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Mononen, Riikka; Niemivirta, Markku; Korhonen, Johan

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Korhonen Johan Orcid -palvelun logo

Uleåborgs universitet

Mononen Riikka-Maija Orcid -palvelun logo

Östra Finlands universitet

Niemivirta Markku Juhani Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

14

Nummer

3

Sidor

335-352

Publikationsforum

78309

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY NC ND

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.26822/iejee.2022.248

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja