undefined

The imaginaries that survived:Societal roles of early childhood education in an era of intensification

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Paananen, Maiju

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Paananen Maiju

Tammerfors universitet

Paananen Maiju

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Global Studies of Childhood

Publikationsforum

75159

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Sociologi; Social- och samhällspolitik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/2043610617704934

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja