The imaginaries that survived:Societal roles of early childhood education in an era of intensification
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Paananen, Maiju
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Paananen Maiju
Tammerfors universitet
Paananen Maiju
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Sociologi; Social- och samhällspolitik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1177/2043610617704934
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja