undefined

Three Studies on Learning to Learn in Finland: Anti-Flynn Effects 2001–2017

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Vainikainen, Mari-Pauliina; Hautamäki, Jarkko

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Vainikainen Mari Pauliina

Helsingfors universitet

Hautamäki Jarkko

Vainikainen Mari-Pauliina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Publikationsforum

66782

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/00313831.2020.1833240

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja