undefined

Finnish and portuguese parents’ perspectives on the role of teachers in parent-teacher partnerships and parental engagement

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Levinthal, Cristiana; Kuusisto, Elina; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Levinthal Cristiana

Kuusisto Elina

Tirri Kirsi

Tammerfors universitet

Kuusisto Elina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Education Sciences

Volym

11

Nummer

6

Artikelnummer

306

Publikationsforum

75103

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Sociologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/educsci11060306

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja