undefined

Professional agency for learning as a key for developing teachers’ competencies?

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Toom, Auli; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Toom Auli

Pyhältö Kirsi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Education Sciences

Volym

11

Nummer

7

Artikelnummer

324

Publikationsforum

75103

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/educsci11070324

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja