A cross-cultural study of curriculum systems:mathematics curriculum reform in the U.S., Finland, Sweden, and Flanders
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Henrik Van Steenbrugge; Heidi Krzywacki; Janine Remillard; Tuula Koljonen; Rowan Machalow; Kirsti Löfwall Hemmi
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Krzywacki Heidi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Konferens
CERME 11 - The Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Förläggare
Sidor
2065-2072
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja