The development of school well-being in secondary school : high academic buoyancy and supportive class- and school climate as buffers

< Tillbaka till sökresultaten

The development of school well-being in secondary school : high academic buoyancy and supportive class- and school climate as buffers

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Hoferichter, Frances; Hirvonen, Riikka; Kiuru, Noona

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Moderpublikationens redaktörer

Konferens

Förläggare

Volym

71

Nummer

Sidor

101377

ISBN

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Öppen tillgång

Nej

Publiceringsland

Storbritannien

Språk

engelska

Internationell sampublikation

true

Sampublikation med ett företag

false

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]