Recover from a service failure: The differential effects of brand betrayal and brand disappointment on an exclusive brand offering
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Tan, Teck Ming; Balaji, M. S.; Oikarinen, Eeva-Liisa; Alatalo, Sari; Salo, Jari
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Salo Jari
Oulun ammattikorkeakoulu
Alatalo Sari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
123
Sidor
126-139
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC ND
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Nationalekonomi; Företagsekonomi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.jbusres.2020.09.056
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja