A study of keystroke data in two contexts: written language and programming language influence predictability of learning outcomes
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Edwards, John; Leinonen, Juho; Hellas, Arto
Organisationer och upphovspersoner
Aalto-universitetet
Hellas Arto
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
SIGCSE 2020 - Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education
Konferens
Förläggare
Sidor
413-419
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1145/3328778.3366863
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja