Gendered pathways from academic performance, motivational beliefs, and school burnout to adolescents’ educational and occupational aspirations

< Tillbaka till sökresultaten

Gendered pathways from academic performance, motivational beliefs, and school burnout to adolescents’ educational and occupational aspirations

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Widlund, Anna; Tuominen, Heta; Tapola, Anna; Korhonen, Johan

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Learning and Instruction

Moderpublikationens redaktörer

Konferens

Förläggare

Volym

66

Nummer

Sidor

ISBN

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

3

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Öppen tillgång

Ja

Publiceringsland

Storbritannien

Språk

engelska

Internationell sampublikation

false

Sampublikation med ett företag

false

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]