Trajectories of teachers’ perceived curriculum coherence in the context of finnish core curriculum reform
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Pyhältö Kirsi Maria
Tammerfors universitet
Soini Tiina
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
34
Nummer
2
Sidor
27-49
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Australien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.7459/ct/34.2.03
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja