undefined

Trajectories of teachers’ perceived curriculum coherence in the context of finnish core curriculum reform

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Helsingfors universitet

Sullanmaa Jenni

Pyhältö Kirsi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Curriculum and Teaching

Volym

34

Nummer

2

Sidor

27-49

Publikationsforum

54469

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Australien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.7459/ct/34.2.03

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja