undefined

Curriculum coherence as perceived by district-level stakeholders in large-scale national curriculum reform in Finland

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Sullanmaa Jenni

Pyhältö Kirsi

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

The Curriculum journal

Volym

30

Nummer

3

Sidor

244-263

Publikationsforum

54471

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09585176.2019.1607512

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja