Curriculum coherence as perceived by district-level stakeholders in large-scale national curriculum reform in Finland
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Uleåborgs universitet
Pyhältö Kirsi Maria
Tammerfors universitet
Soini Tiina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
30
Nummer
3
Sidor
244-263
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09585176.2019.1607512
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja