Differences in State- and District-level Stakeholders’ Perceptions of Curriculum Coherence and School Impact in National Curriculum Reform
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina; Soini, Tiina
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Uleåborgs universitet
Pyhältö Kirsi Maria
Tammerfors universitet
Soini Tiina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Volym
57
Nummer
3
Sidor
210-226
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1108/JEA-08-2018-0153
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja