Early Childhood Education Teachers’ Professional Development towards Pedagogical Leadership
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Fonsén, Elina; Ukkonen-Mikkola, Tuulikki
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Fonsén Elina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
61
Nummer
2
Sidor
181-196
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/00131881.2019.1600377
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja