undefined

Using network analysis methods to investigate how future teachers conceptualize the links between the domains of teacher knowledge

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Koponen, Mika; Asikainen, Mervi A.; Viholainen, Antti; Hirvonen, Pekka E.

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Viholainen Antti

Asikainen Mervi

Hirvonen Pekka E

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teaching and Teacher Education

Volym

79

Sidor

137-152

Publikationsforum

68080

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Matematik; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.tate.2018.12.010

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja