undefined

Is technology-enhanced feedback encouraging for all in Finnish basic education? A person-centered approach

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Oinas, Sanna; Vainikainen, Mari-Pauliina; Hotulainen, Risto

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Vainikainen Mari-Pauliina

Hotulainen Risto

Oinas Sanna

Tampereen yliopisto

Vainikainen M.-P. Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Learning and Instruction

Volym

58

Nummer

December

Sidor

12-21

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.learninstruc.2018.05.002

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja