undefined

Student teachers' emotional landscapes in self- and co-regulated learning

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Saariaho, Emmi; Anttila, Henrika; Toom, Auli; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Toom Auli

Saariaho Emmi

Anttila Henrika

Pyhältö Kirsi

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teachers and Teaching

Volym

24

Nummer

5

Sidor

538-558

Publikationsforum

68076

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13540602.2018.1430565

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja